A Groupon, a platform origója

 2011.03.21. 10:09

Ahhoz, hogy a közösségi vásárlásról érdemben beszélhessünk, meg kell ismernünk az ötlet forrását. A modellt először az Egyesül Államokban használták, a Groupon-nál - alapítója, Andrew Mason fejlesztette ki ezt a platformot, amely ötvözte az online közösségi médiát és az csoportos érdekérvényesítést.

Az MBA Online összeállított egy zseniális ábrát a cég fejlődéséről, ennek a magyarított változatát olvashatjátok az alábbiakban.

(Nagyobb méretért kattints a képre!)

 

(Forrás: http://www.onlinemba.com/the-amazing-rise-of-groupon/)

A héten a fenti remek összefoglalót még kiegészítem majd pár érdekességgel, addig minden olvasó szíves türelmét kérem :)

Címkék: média vásárlás internet online közösségi közösségi oldal ismertség közösségi vásárlás groupon érdekazonosság tömeges fogyasztás

A bejegyzés trackback címe:

https://kozossegivasarlas-online.blog.hu/api/trackback/id/tr562727527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása