Mert ha nem akkor van egy tippem! "A Hét Ajánlata" gyanús a dolog, az "elkövető" a csak1utazas.hu.

Az oldal repülős utat kínál, ami magában foglalja az illetéket, a transzfert és a szállást is, egyedül az ellátást kell magunknak megoldani. Nem egész 180.000 forintért, két főnek ez igen-igen jutányos ár! Néhány évvel ezelőtt egy buszos útért fizettem hasonló összeget, ráadásul nem ilyen gyönyörű helyre vittek.

Már csak 2 db van raktáron, mire vársz még? :)

Címkék: média turizmus vásárlás internet online repülő akció cég vásárló bizalom közösségi közösségi oldal közvetítő közösségi vásárlás hét ajánlata csak1utazas

A közösségi vásárlási oldalak gombamód szaporodnak. Minden nap van egy-egy új szereplő, akik megpróbálnak szakítani maguknak egy darabot ebből a tortából.

A legújabb pályázó a maikupon.hu, akik rögtön egy nyereményjátékkal igyekeznek megnyerni (jövendőbeli) fogyasztóikat. Bár tőlem távol áll minden Apple termék, de hátha valakit ez rabul ejt: a jelentkezők között a cég egy iPad2-t sorsol ki.

Részletek a linken, vagy a képre kattintva olvashatóak.


Az elmúlt hetekben nem voltak bejegyzések, mert egy kissé túlnőttek rajtam a munkahelyemen a különböző feladatok. De félelemre semmi ok, jövő héttől újult erővel csapok bele a témába, már vár néhány beszámoló is rátok!

KVO Admin

 

 

Címkék: média vásárlás internet online akció bizalom közösségi közösségi oldal közvetítő ismertség közösségi vásárlás maikupon

Az index.hu címoldalán jelent meg egy cikk, amely már biztos tényként kezeli, hogy a világ legnagyobb közösségi vásárlási oldala, a Groupon belép a hazai piacra is - ezzel egy időben kezdi meg "hódító hadjáratát" a szomszédos országokban, Szlovákiában és Csehországban is.

Annyit mindenképpen hozzátennék, hogy a cikk címe és tartalma sok helyütt ellentmondó, hiszen a bevezetésben a közeljövőre datálja a szerző a cégóriás megjelenését, majd ezeket a mondatait agyonütve az írás végén már akár több éves folyamatot is feltételez...

A közösségi vásárlási oldalak alapjait lefektető cégről már korábban ejtettem szót itt és itt, aki részletekre kíváncsi velük kapcsolatban bátran kattintson!

(Forrás: index.hu)

Címkék: média vásárlás internet online akció vevő cég vásárló bizalom közösségi közösségi oldal közvetítő ismertség groupon érdekazonosság tömeges fogyasztás andrew mason

Figyelem kuponvadászok, ismét nagyszerű ajánlattal jelentkezik a Bónusz Brigád: ezúttal két pizza + egy desszert kapható a jóvoltukból, amelyet az Alla Pizza Italia készít és szállít ki - mindez 1690,- forintért!

 

Egy dologra figyeljetek oda: eltérően a korábbitól, ez az ajánlat csak bizonyos kerületekre érvényes, ezt én személy szerint el is néztem, de szerencsére a munkahelyemre meg tudom rendelni, ha már az otthoni címem nincs benne az érvényességi területben.

Ettől függetlenül nálam most ez lett A Hét Ajánlata, nagyon vártam már egy jó, éttermi akciót!

Címkék: média vásárlás internet online étel akció cég pizza közösségi közösségi oldal közvetítő közösségi vásárlás bónusz brigád hét ajánlata

Éééés igen, megérkezett az első olvasói levél! Befutónk Orsi, aki pozitív tapasztalatairól írt pár sort, fogadjátok szeretettel :)


 

Tisztelt KVO blog!

Kérték, hogy osszuk meg tapasztalatainkat a kuponos oldalakkal kapcsolatban. Ezt szeretném megtenni, mert mást nem nagyon találtam ahol leírhatnám a pozitív élményt.
Most hétvégén a férjemmel váltottuk be a Sissy lakomás kupont, amit a topvétel.hu oldalon vásároltunk. 

 

A vacsora egyszerűen tökéletes volt, valóban romantikus volt, mivel csak ketten voltunk az étteremben :)
Az ételek nagy finomak voltak és teljesen egyeztek azzal, ami a képeken látható.
Jövő héten a Harsányi kalandparkos kupont fogom kipróbálni, remélem ott is hasonlóan jó tapasztalatokkal fogunk gazdagodni.

Köszönettel,
Orsi


 

Igazából én köszönöm, hogy megosztottad velünk tapasztalataidat - külön jó, hogy egy vidéki (Miskolc) közösségi oldalról volt szó - várom a következő élménybeszámolót!

És te, írtál már a kuponos élményeidről? :) 

Címkék: média vásárlás internet étel olvasó fogyasztás akció vevő cég tapasztalatok élménybeszámoló vásárló bizalom közösségi oldal közvetítő ismertség közösségi vásárlás topvétel vásárlói élmény

Szokatlan felhívással fordul a Kupon Világ közösségi vásárlási oldal a fogyasztókhoz: a költészet napja alkalmából, összekötve a közelgő anyák napjával, versíró pályázatot hirdettek Facebook oldalukon. 

A legjobb művet nyereménnyel is jutalmazzák: a legtöbb rajongót begyűjtő vers szerzője 3 napos belföldi üdülésre viheti családját. A részvételhez a szervezők az info@kuponvilag.hu címre várják az írásokat.

Címkék: média vásárlás internet online akció vevő cég vásárló közösségi közösségi oldal közvetítő ismertség közösségi vásárlás kupon vilag

Úgy látom, hogy nem sikerült elérnem kritikus tömeget a múltkori felhívásommal, úgyhogy most próbálok még példát mutatni, hátha megjön valakinek a kedve :)

Pár nappal ezelőtt váltottam be az első Corvin mozis kuponjaimat és azt kell hogy mondjam, hogy kimondottan pozitív volt az élmény, legalábbis ami az akciót illeti. A pénztáros hölgy gyors volt, készséges, mind szájhúzás nélkül fogadta a kedvezményes jegyeket, azonnal felvezette a rendszerükbe.

 

Másnak talán nem annyira érdekes, de én külön jó pontnak tartottam, hogy a pénztáros lány megkérdezte, hogy az elmúlt 3 hónapban voltam-e náluk (nem) és feljegyezte a válaszom. Ebből én azt a következtetést vontam le, hogy a mozi méri, hogy mennyi új vevőt hozott be a Kupon Világ. Szerintem ennek egy tudatosan épített vállalkozásnál így kell működnie!

Az este egyetlen negatívuma, hogy a kukorica és az üdítő pofátlanul drága (970,- forint a nagy menü) és ezért az árért a popcorn majdnem ehetetlenül sós volt (a végét kaptam), az innivaló pedig vizes (lehet itt is az utolsókat rúgta a szirup a gépben, de ennyi véletlen egy este sok lenne...)

Címkék: média vásárlás internet mozi online fogyasztás akció vevő cég tapasztalatok élménybeszámoló bizalom közösségi corvin közösségi oldal közvetítő közösségi vásárlás kupon vilag

Írd meg, hogy milyen volt!

 2011.04.04. 14:59

Kedves Olvasók!

A legutóbbi bejegyzésem okán szöget ütött a fejemben, hogy a felhívást intézzek hozzátok:

Kérek mindenkit, hogy ha kedve tartja, e-mail-ben küldje el nekem kuponos tapasztalatait a KVOBLOG@GMAIL.COM címre!

Mindannyiunk közös érdeke, hogy minél több információt szerezhessünk a hazai cégekről - mind a kereskedői, mind a közvetítői oldalról. Várom élménybeszámolóitokat, amelyben megírhatjátok, hogy milyen pozitív vagy negatív tapasztalatot szereztetek egy-egy akció során.

Formai követelmények:

  • Tapasztalataitokat megírhatjátok névvel és anélkül is
  • Feltétlenül küldjétek el az adott akció linkjét
  • Pontosan jelöljétek meg, hogy mely közvetítő céget vettétek igénybe
  • Pontosan jelöljétek meg, hogy mely kereskedő szolgáltatásáról van szó
  • Derüljön ki világosan, hogy az élmény pozitív vagy negatív hatást gyakorolt rátok
  • Karakterszámbeli korlátok nincsenek, azonban a "pocsék volt, nem tetszett, soha többé nem megyek hozzájuk!" vagy "szuper, ajánlom mindenkinek!"-típusú levelekkel nem tudok mit kezdeni :)
  • A trágárságot kerüljük, ha egy mód van rá, akármilyen jó vagy rossz is volt az élmény
  • Az előzőhöz (is) kapcsolódva: igyekszem majd minél több beszámolót kitenni, de ha nagyon beindul a dolog, akkor nem szeretném, hogy egy közösségi vásárlási panaszládává váljon az oldal, ezért fogok szelektálni és moderálni is

A szabályokat következetesen fogom kezelni, de a tapasztalatok majd megmutatják, hogy mennyire működik jól a dolog - ezek fényében a fenti lista még bővülhet.

Várom a levéláradatot! :)

KVO Blog Admin

Címkék: internet online cég bizalom közösségi közösségi oldal közvetítő közösségi vásárlás bónusz brigád veddvelem groupon tsoonami napi tipp kupon vilag kuponunk.hu tömeges fogyasztás city days city brands

Újabb élménybeszámoló következik, de ezúttal negatív...

Sok héttel (több hónappal?) ezelőtt vettem meg a nagybátyámnak a Bónusz Brigád és a Ring Café közös akciójában meghirdetett steak vacsorát, ajándékba. A kedves rokon örült is neki, de három (!) próbálkozás után sem tudta beváltani a kedvezményt.

1. Telefonon szeretett volna asztalt foglalni, mondta, hogy Bónusz Brigád kuponja van. A válasz savanyú volt és az ügyintéző közölte, hogy aznapra nincs hely.

2. Újabb telefonos próbálkozás, a kupont már nem is említette, de hely akkor sem volt.

3. Személyesen ment be, felmutatta a kupont, de az akkor kongó étterem állítólag estére már be volt táblázva...

Tételezzük fel, hogy tényleg tele voltak, de hogy mindhárom alkalommal pórul járjon az ember, az túlzás. Valószínűleg az eladott kuponok száma meghaladta a kapacitást. A Bónusz Brigád - és az összes többi közvetítő - szem előtt kell tartsa, hogy mennyi embert tud a kereskedő befogadni, ahogy azt is, hogy az ilyen helyek lehetőleg ne szerepeljenek máskor az együttműködő felek között, mert igencsak rontja a közösségi vásárlási oldalak renoméját is.

Hogy a védelmükben is mondjak valamit: elvileg névértéken be lehet váltani a kupont az akció után is.

Címkék: vásárlás internet online fogyasztás akció vevő cég tapasztalatok élménybeszámoló vásárló bizalom közösségi közösségi oldal közvetítő közösségi vásárlás bónusz brigád tömeges fogyasztás

Érdekességek a Groupon-ról

 2011.03.28. 17:22

Mozgalmas volt a múlt hét, így egy kissé elmaradtam a tervezett posztokkal, de a héten újra belevágunk! Ma néhány érdekességet hoztam a Groupon-ról, kiegészítendő a korábbi posztot.

 

Hogyan indult a Groupon?

  • Andrew Mason első közösségi oldala a ThePoint.com volt, ebből a projektből nőtt ki a Groupon.
  • A The Point egy munkahelyi közösségi oldalként indult, amely az érdekazonosságon alapuló közös fellépés erősítését célozta.
  • A sikereken felbuzdulva Mason belefogott egy másik projekt elindításába is - ebből lett a ma Groupon néven ismert vállalat. A cég 2008-ban kezdte meg működését Chicago-ban.
  • Az első ajánlat egy egyet-fizet-kettőt-vihet pizza-akció volt, amely a Groupon-nak otthont adó irodaház büféjébe volt érvényes. 20 ember vette meg a kupont.
  • 2009. elején Boston-ba költöztek, hogy bevonják az ottani kereskedőket is. Ugyan ezen év májusában áttelepültek New York-ba.

 

A Groupon 2010-es nyilvános adatai:

  • A teljes nemzetközi piacon 300 országban vannak jelen
  • 130 városban működnek csak az Államokban
  • Összesen 3.100 alkalmazottjuk van, ebből 1000 fő dolgozik az USA-ban
  • Világszerte összesen 33 millió (!) hírlevél-feliratkozójuk van
  • Naponta 660 ajánlatuk jelenik meg a világ különböző pontjain
  • Észak-Amerikában az indulás óta 770 millió dollár értékben adtak el kuponokat

 

Andrew Mason, a Groupon alapítója

Sokan azt gondolják hogy Mason is csak egy, a sztereotípiákból ismert Szilikon-völgyben ténykedő "kocka". Nos, ők hatalmasat tévednek.

Mason Pittsburgh-ben született, az apja gyémántokkal házalt, az anyja pedig fotós volt. A legnagyobb szenvedélye nem a számítógép, hanem a zene volt: 6 éves korától zongorázott. Northwestern-ben egy rock-banda frontembere lett, zenéjükben keveredtek a Beatles-re és Cat Stevens-re jellemző elemek a punk stílussal. "Úgy gondoltam, hogy úgy 25 éves koromra rock-sztárrá válok, de valójában nem is igazán a sztárrá válásról szólt a dolog, sokkal inkább arról, hogy egy ellenkultúrához tartozzak" - nyilatkozta egy alkalommal.

Vállalkozó szelleme már fiatal korában megmutatkozott: 15 évesen azzal keresett pénzt, hogy szombat reggelente a szomszédjukban lévő sütödéből friss pékárut hordott ki a környékre.

A főiskola alatt autodidakta módon elsajátított programozási ismereteivel az InnerWorkings nevű céghez került: a vállalkozás fő profilja az volt, hogy más cégek nyomtatási munkáit tendereztették és a legjobb árat kínáló vállalkozás kapta meg a megbízást. Itt pattant ki Mason fejéből az ötlet, hogy létrehozzon egy olyan oldalt, amelyen a szerző forró témákat boncolgat - mint például az iraki háború vagy az egészségügy helyzete - és feltárja a közkedvelt cikkek mögött álló írók valódi szándékait. 2006-ban támogatót is talált az ötletéhez, a Chicago-i Egyetemen ösztöndíjat kapott, ahol később közpolitikából mester diplomát szerzett. Néhány hónappal később, mikor Mason terve Eric Lefkofsky, az InnerWorkings alapítójának fülébe jutott, 1 millió dollárt ajánlott fel neki segítségképpen, hogy felfuttassa az oldalt. 

A megvalósult álom a ThePoint.com lett, egy online platform, amelyen az indítványozók mindenféle ügyekhez gyűjthettek támogatókat. A The Point 2007. novemberében indult el és igen komoly sajtóvisszhangot keltett egyes kampányaival. Egy esetben 1.000 ember fogott össze és vállalták, hogy több millió dollárt adnak az afrikai AIDS helyzet orvoslására - feltéve, hogy a U2 frontembere, Bono visszavonul a közéletből. Egy másik alkalommal ezrek álltak egy olyan indítvány mellé, amelynek lényege az volt, hogy építsenek egy hatalmas kupolát Chicago fölé, hogy a várost egész évben melegen tartsák.

A The Point azonban nem vonzott elég embert, így a hirdetésekből nem lehetett fenntartani az oldalt. Mason egyik jobbkeze, Aaron With ezért azt javasolta, hogy hirdessenek a Google-ön olyan kifejezésekre amelyek széles társadalmi csoportokat érintenek - mint például a marihuána-legalizálás. A látogatók pedig jöttek is, csak éppen nem a megfelelő közönség. Az oldal hamarosan az Insane Clown Posse nevű banda,  Juggalos néven ismert, ellenszenves rajongói csoportjának online játszótere lett.

A kialakulóban lévő trend még így is ígéretes volt: a The Point egyes kampányai erős, összefogó vásárlói közösségeket hoztak létre. Mason elkezdett egy blogot építeni, amelyen minden nap más-más szolgáltató kedvezményes ajánlatát jelentette meg. Nem lévén vesztenivalója Mason befektetői támogatták ezt az ötletét amely Getyourgroupon.com néven kezdte meg működését.

Akkor még nem tudhatták, hogy a világ leggyorsabban felfutó vállalkozását, a Groupon-t indították ezzel útnak...

(Forrás: www.forbes.com)

Címkék: vásárlás internet online közösségi közösségi oldal közösségi vásárlás groupon andrew mason