Rekord a Kupon Világnál!

 2011.03.09. 17:25

A Kupon Világ és a Corvin Mozi közös akciójában több, mint 10.000 jegy kelt a kétnapos akció alatt, amely még e poszt megírásának pillanatában is tart.

Ez a végeredmény azért jelentős, mert a cég első, 135 Ft-os bevezető akciójánál volt csak hasonlóan jó az eladási szám. Jelenleg ezzel az értékkel ők az online közösségi oldalak csúcstartói.

Az akció lényege az volt, hogy a normál 1.400 forintos ár helyett 700 forintért lehetett jegyhez jutni. A mozis ajánlat a Kupon Világ specialitásának számít, egy ilyen akcióval robbantak be a köztudatba és a piacra, amikor az elmaradt Moziünnep ötletét felkarolták. Hasonló ajánlattal találkozhattak a napokban a vásárlók a kuponunk.hu-nál is: 6 nagy moziba lehetett jegyet venni, mindössze 390 forintért (akció 3000 kuponnál lezárult)

Update: a meghosszabbított akciónak köszönhetően végül több, mint 13.000 kupon kelt el! Ki lesz aki megdönti ezt a rekordot?

Címkék: vásárlás mozi online rekord közösségi corvin közösségi oldal közösségi vásárlás kupon vilag kuponunk.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://kozossegivasarlas-online.blog.hu/api/trackback/id/tr872725441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

G.hu 2011.03.29. 05:18:24

Tetszik, nagyon tetszik. Jók az összeállításaid, érdekesek, gratulálok!:-)) Érdeklődve várom a folytatást!
A Kuponvilág 13.000-es mozijegyakciója valóban zseniális volt. Én is néztem, mint sokan mások. Ügyes. Kérdés: mennyibe került ez és kinek? Ki fizetett kinek? A mozi fizetett a Kuponvilágnak jutalékot az eladások után (mint általában), VAGY a Kuponvilág fizetett a mozinak hogy felhasználhassák az akciót adatbázis építésre? Szerinted?

Közösségi Vásárlás Admin · http://kozossegivasarlas-online.blog.hu/ 2011.03.29. 09:26:25

@G.hu: Ha valakinek a birtokában is van a válasz erre a kérdésre, akkor se hiszem, hogy megválaszolhatja a konkrétan, mert az ilyesmi szerintem az üzleti titok tárgykörébe tartozik :)
Én arra tippelnék, hogy ez az ajánlat normál jutalékos rendszerben ment: egy "sima" 50%-os kedvezményt adó kampányról beszélünk, ami a közösségi vásárlási oldalaknál az "alapértelmezett" deal-nek nevezhető. Ha volt olyan alkalom, amikor a közösségi oldalnak nem érte meg, kvázi veszteséges volt, akkor a Bónusz Brigád kutyamenhelyes kampányára tippelnék, vagy a Kupon Világ ELSŐ mozis ajánlatára.

G.hu 2011.03.29. 21:03:17

@Közösségi Vásárlás Admin: Ok, lehet, hogy igazad van, de azért erre szerintem ne vegyél mérget:-))) Szerintem ezek az oldalak sok mindent megadnak (megadnának) egy jó adatbázis építő kampányért cserébe. Ami nem is csoda, hiszen ebből élnek. A vásárlókból.
Más: fenti írásodban említetted, hogy darabszámban a 13.000 a csúcs. Biztosan igazad van, ennek nem néztem utána. Számomra viszont talán még ennél is érdekesebb kérdés, hogy melyik volt a legtöbb forgalmat generáló kampány eddig a magyar közösségi vásárlói oldalakon? Erre tudja valaki a választ? Tipp? Én elkezdek böngészni, bár nem mindenhol van egyszerű dolgom, mert a NT pl. nem rakja ki az oldalára a korábbi ajánlatait, de nem átallok nekiállni és végigböngészni ha kell a FB oldalukat. Persze ha neked erre is megvan a válaszod, örömmel tekintek el ettől a kutatástól:-) Az összehasonlítást az sem könnyíti meg, hogy milyen időintervallum alatt generált forgalmat nézünk. Vannak 1-X napig tartó ajánlatok. Így nem lesz teljesen korrekt az összehasonlítás, de vegyük alapul a teljes, lezárt kampányokat. Ha 1 nap akkor 1 nap, ha 7 nap, akkor 7 nap. Hmmm???

Közösségi Vásárlás Admin · http://kozossegivasarlas-online.blog.hu/ 2011.03.29. 22:26:39

@G.hu: A jó és hatékony adatbázis-építés alapfeltétele, hogy csak elindítani kelljen a folyamatot - és persze utána gondozni - legyen önjáró, hozza be magától a későbbi regisztrálókat. Lehet persze direktbe vásárolni is, de nem kifizetődő, mert magas lesz az egy főre jutó elérés ára.

Mint utóbb megtudtam egy 13.000 kupon nem csak magyar, de régiós csúcs is! Az itthoni cégek között egyértelmű a fölény, egyedül a Bónusz Brigád tudott 6.000 fölé menni.

"Forgalom" és "kampány" alatt mire gondolsz? Forgalom = eladott kuponszám, vagy egyedi látogatószám, vagy oldalletöltés, stb.? Kampány = egy jó ajánlat, vagy konkrét, a közösségi oldalt népszerűsítő reklámakció? Ha a legkézenfekvőbben értelmezem, akkor a Kupon Világ itt tárgyalt akciója volt a legtöbb forgalmat generáló kampány, lévén a legtöbb konverziót hozta.

Az egyes ajánlatok amúgy átlagosan 1-3 naposak, csak kirívó esetben vannak ennél hosszabb időszakok.

A napokban fogok közzétenni egy-egy posztot a hazai és nemzetközi szereplőkről, remélem, hogy abban is meg tudok válaszolni néhány kérdést :)